Regulamin świadczenia usług sklepu
www.swiece-wonderful.pl
Wonderful zapach wyobraźni
Arbes bis Artur Kośka
§ 1
Sklep internetowy dostępny pod adresem www.swiece-wonderful.pl, prowadzony jest przez firmę ARBES bis. z siedzibą w Górze Kalwaria 05-530, przy ul. Pijarskiej 67a , wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej NIP: 123-124-82-32
§ 2
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
§ 3
§ 4
§ 5
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, posiadać oryginale opakowanie , należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek, zwrotów nadanych pobraniem.
§ 6
§ 7
POLITYKA PRYWATNOŚCI
1.Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego www.swiece-wonderful.pl
2.Administratorem danych osobowych jest firma ARBES bis. z siedzibą w Górze Kalwarii 05-530, przy ul. Pijarskiej 67a , wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej NIP: 123-124-82-32
3.Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:
– rejestracji konta w Sklepie
– składania zamówienia w Sklepie
– subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter).
4.W przypadku rejestracji konta w Sklepie, Klient podaje:
– Imię i nazwisko
– Adres e-mail
– Numer telefonu
– Adres
5.Podane dane będą przetwarzane w celu wykonania usługi
6.Jeżeli uznają Państwo, że dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7.Informujemy, mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz zgłosić sprzeciw. W tym celu prosimy o kontakt: wonderful@interia.pl
REKLAMACJE
Reklamacja Produktu
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
3.1. pisemnie na adres: Obwodowa 18 ,05-660 Warka
3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Wonderful@interia.pl
.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży( jeśli produkt nie jest naruszony w przypadku świecy nie była ona palona); oraz danych kontaktowych składającego reklamację– ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne jest dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest dostarczyć go na swój koszt do Sprzedawcy na adres ul.Obwodowa 18 , 05-660 Warka.
Reklamacje odnoście nietrafionego zapachu nie będą uwzględniane, lub iż dany zapach jest mocniej lub mniej wyczuwalny.
Może okazać się że dana partia zapachowa różni się minimalnie od kupionej świecy w przeszłość. Ponieważ świece są produkowane ręcznie.
SPOSÓB UŻYCIA;
Pierwsze palenie jest najważniejsze. Zapalając świecę po raz pierwszy, należy zostawić ją zapaloną, aby równomiernie stopić wierzchnią warstwę wosku.
Każdorazowo przycinaj (lub delikatnie odłam) knot , zostawiając maksymalnie pół cm.
Nie wypalaj świecy do końca - zostaw ok.1cm nieroztopionego wosku. Uchroni to naczynie przed pęknięciem.
ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY POD ADRESEM:
(oczywiście po wcześniejszym kontakcie ze sklepem)
WARKA ul. Obwodowa 18